ABC: Ravi Gill byl propuštěn z vězení!

Přinášíme dobrou zprávu! Antifašista Ravi Gill byl propuštěn z vězení po dokončení poloviny z 21 měsíčního trestu. Ravi je jedním ze sedmi antifašistů obviněných z nelegálního spolčení (po potyčce s neonacisty!). Ostatní antifašisté byli již dříve propuštěni a Ravi byl poslední z vězněných. O případu jsme už několikrát informovali a vyzývali k zasílání dopisů. Nyní přinášíme zprávu, kterou Ravi Gill zveřejnil po propuštění z vězení.

„Jen doufám, že toto může ukázat aspoň procento lásky, kterou cítím k těm, kteří mě podpořili. Nikdy na vás nezapomenu a vždy vás budu milovat. NO PASARAN!“

Chtěl jsem využít této příležitosti, abych se pokusil poděkovat všem, kteří mě podpořili, když jsem byl uvnitř. Pokud jsem měl někdy nějaké pochybnosti o tom, zda podpora vězňů má nějaký efekt, můžu říci celkem upřímně, byly vyvráceny.

Během svého trestu jsem byl schopen zůstat pozitivní, silný a soustředěný. Věřím, že to bylo kvůli poště a kontaktům, které jsem měl.

Upřímně řečeno to bylo zvláštní, ale každý příspěvek co přišel, byl jako kopanec, který mi připomněl, že nejsem sám. Takže prosím, přijměte mé srdečné díky za veškerou podporu, dopisy, pohledy, časopisy, letáky, peníze atd. atd. Pokud nevzešlo nic pozitivního z této zkušenosti (na rozdíl od vaší podpory), viděl jsem na vlastní oči nesmyslnost spravedlivého britského (potažmo celosvětového) soudního systému.

Právě se dostávám zpět do normálního života, ale nemohu zapomenout na naše bratry a sestry, jež jsou stále věznění a někteří mi i napsali, a jsem hrdý na to, že mám spoustu nových přátel, jak uvnitř tak mimo vězeňský systém.

Prosím, pokud jste někdy přemýšleli o psaní do vězení, naučte se to ode mne – dopisy mohou věci změnit, pro mě to byl rozdíl mezi tím, být v depresi, nebo se postavit proti vězeňské politice, která byla zjevně chybná a někdy i nelegální! Během uvěznění jsem se cítil sám sebou právě díky lidem, kteří mi psali a drželi mě tak nad vodou. Jsem si jistý, že pánové z vedení věznice potvrdí (Omlouvám se hoši, nezlomili jste mě!).

Dopisy mohou podpořit to, aby mysl byla silná, tak prosím pošlete dále i tento dopis. Mnoho kamarádů je stále ve vězení po celém světě, takže boj pokračuje. Samozřejmě moje svoboda je zdrojem radosti, ale já doufám, že mě omluvíte, pokud nebudu slavit. Stejně jako nemůže slavit mnoho z těch, které teď znám, mám je rád a respektuji je, a kteří jsou stále rukojmími zkorumpovaného systému.

Děkuji vám všem, budu vás vždy milovat. Mimochodem mám seznam všech, kdo mi slíbili pivo, takže se bude vybírat. Nejlepší bude, když přijedete za mnou. HA! HA!

Till all are free,

Till the walls fall in a pile of dust.

We’ll drip like water and make the locks rust.

Draw your weapons and beat us senseless,

yet still we smile for our battle is relentless.

We fight for for what is right, you fight for a wage.

Thats why we stand proud, feel our rage.

For each you kill 10 more grow like a tree

because none are free till all are free

Ravi Gill

………………………………………………………………………………………..

zdroj: http://leedsabc.org/message-from-recently-released-antifascist-ravi-gill/

přeložila: A. Hanka

DOPORUČUJEME


This entry was posted in ABC / AČK, ANTIFAŠISMUS, CO SE PÍŠE JINDE, VŠECHNY PŘÍSPĚVKY. Bookmark the permalink.