Hudba: Posloucháme a doporučujeme – ZAZ

Francouzskému šansonu se snad začíná blýskat na lepší časy. A to v osobě fenomenální zpěvačky ZAZ, která ještě před 4 lety vystupovala na ulici na Montmartre. Její charisma je naprosto okouzlující a její nakřáplý hlas rozhodně stojí za to slyšet. Upozorňujeme však, že jakmile se s ním seznámíte, pak bude těžké dostat chytlavé melodie ze své hlavy. Rozhodně ale stojí za to se s hudbou ZAZ seznámit.

překlad textu

↓ ↓ ↓

Dáte mi pokoj v hotelu Ritz, nechci

Šperky od Chanelu, nechci je

Dáte mi limuzínu, co s ní mám dělat?

Nabízíte mi obsluhu, co já s ní mám dělat?

Dům v Neufchatel – to není nic pro mně

Nabízíte mi Eifelovku – co já s ní?

Já chci LÁSKU, RADOST , dobrou náladu,

Vaše peníze ve mně štěstí neprobouzí

Chci zemřít s rukou na srdci

Pojďte se mnou a poznáte mou svobodu

Zapomeňte na všechna klišé

Vítejte v mém skutečném světě

Mám dost vašich dobrých způsobů, to je na mě moc

Jím rukama a taková jsem

Mluvím hlasitě a jsem upřímná, promiňte

Konec přetvářky, vypadnu odtud

Mám dost nic neříkajících tlachů

Dívejte se na mne, nebudu vám to mít nikdy za zlé a taková jsem

Já chci LÁSKU, RADOST, dobrou náladu

Vaše peníze ve mně štěstí neprobouzí

Chci zemřít s rukou na srdci

Pojďte se mnou a poznáte moji svobodu

Zapomeňte na všechna klišé

Vítejte v mém skutečném světě

This entry was posted in VŠECHNY PŘÍSPĚVKY. Bookmark the permalink.